
De voormalige ING locatie: de volgende stap
Binnen de gemeenteraad afgelopen maandag waren de fracties verdeeld over hoe om te gaan met het dossier van de voormalige ING locatie aan de Kerklaan. Uiteindelijk werd een motie in meerderheid aangenomen. Die zet het college in beweging richting de eigenaar van grond en pand om die te bewegen toch een gebouw met woningen neer te zetten.
Webplayer
Frequenties